2011. augusztus 3., szerda

Simon Orsi a Vidéki élettől Köveskálon járt!

Káli Art Inn – vendéglátás másképp

Zánkáról Tapolca felé körülbelül fél úton találjuk a Balaton-felvidék számomra egyik legkedvesebb települését, Köveskált. A Fekete-hegy lábánál fekvő település páratlan panorámával bír, az alatta fekvő Kőtenger természetjárók, kerékpározók, művészek kedvelt helye. A Balaton-felvidékre jellemző kis lélekszámú település szívében, a Fő utcában találjuk a Káli Art Innt. Az öreg fák árnyékában meghúzódó épület- csoportot nehéz lenne pontosan definiálni. A szállodák luxusa, az apartmanok családias hangulata, a falusi turizmusra jellemző közvetlenség mind megtalálható benne.

De nagyon előre szaladtam.

Biciklis túrák alkalmával pihentem már a Köveskál előtti mandulásban, fotóztam pipacsot a falu határában, hűsöltem a mosóház mellett vagy éppen csak áttekertem Balatonhenye, Monoszló felé a kedves kis településen. Nemrégiben volt szerencsém a Káli Art Innbe is betérni.

A folytatást ITT olvashatjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése