2010. május 18., kedd

Rosinante Stílusos Vidéki Szálloda a romantika szigetén

Van egy tündérdoboz a Szentendrei-szigeten, mely a romantikusok és a Provence rajongók rejtekhelye. Szállodások lévén, mi is bejártunk sok-sok helyet Európában, és létrehoztunk egy mediterrán szállodácskát azért, hogy ne csak mi érezzük jól magunkat benne, hanem a hozzánk érkezők is. Egy ugrásra a fővárostól, a Dunakanyar eldugott szegletében, Szigetmonostoron építettük fel a Rosinante Fogadót***, melynek neve a Papa lovas szenvedélyét és a Mamma könyvek iránti szerelmét ötvözi.

A Rosinante-élményt nehéz leírni a szobák számával (20 db, és mind másmilyen, van 2 baldachinos is), a berendezéssel (eklektikus, sok-sok év gyűjtésének és a Mamma ízlésének köszönhető) a rendezvények számával és fajtájával (élményfőzések, esküvők, tréningek, csapatépítések, keresztelők, osztálytalálkozók), a konyha milyenségével (Gál Zsolt mesterszakács vezeti és míves étkekkel kényeztetni vendégeinket).
Többek között abban hasonlítunk a többi kis stílusos szállodához, hogy ide is el kell jönni, meg kell tapasztalni a vendégszeretetet, a családiasságot. Nálunk sincs wellness-fitnesz-bowling, de van éjszaka ezer pici fénnyel világító terasz, romantikus kert, rengeteg könyv, és persze medence, pezsgőfürdő és szauna is, bár ezeket nem zárjuk este 8-kor, mint ahogy rendes wellness hotelhez illik. Mi szívesen kenünk zsíros kenyeret lila hagymával az éj közepén is, és azt valljuk, hogy mindenre van mosolygós megoldásunk.
A Duna körülölel minket, partjáról átlátunk Szentendrére és 2 perc alatt át is hajózhatunk, hogy a múzeumok mellett megkóstoljunk egy sütit valamelyik cukrászdában, a Szigetről rálátunk a Pilis hegyeire, ahol jókat barangolhatunk, vagy túrázhatunk, meghódítva a Rám szakadékot vagy a Vadálló-köveket. Bringával elgurulhatunk akár Visegrádig is, vagy átruccanhatunk Vácra.
Kis csapatunkból bár nem mindenki családtag, de úgy fogadjuk a vendéget, mintha egy famíliához érkezne vendégségbe.

Weboldalunkon kellemes böngészést kívánunk: www.rosinante.hu

Üdvözlettel a Szikora Család

1. Mi voltunk ott, igaz csak edédelni, de nagyon jó volt. Az ételek nagyon finomak voltak és a kiszolgálás is kedves, valóban családias volt. Köszönjük! :)